چراغ قوه های LED یک انتخاب اقتصادی و ایمنی برای هر دوچرخه سوار است. بسیاری از دوچرخه سواران این قطعه تجهیزات ایمنی را نادیده می گیرند زیرا به طور سنتی برای حمل دوچرخه، بسیار حجیم یا سنگین تلقی می شد. با این حال، تعدادی از گزینه های چراغ دوچرخه در دسترس هستند که حمل آنها آسان و همه کاره است و آنها را برای ایمنی دوچرخه مناسب می کند.

 

 

چرا چراغی روی دوچرخه خود بگذارید؟

 

هرکسی که دوچرخه سواری می کند باید به فکر نگه داشتن چراغ دوچرخه خود باشد. انواع مختلفی از چراغ ها وجود دارد که می تواند برای دوچرخه استفاده شود. چراغ های مخصوص دوچرخه، مانند تراشه LED دوچرخه، سرمایه گذاری فوق العاده ای هستند. تراشه دوچرخه LED به دوچرخه متصل می شود و منبع روشن نور را فراهم می کند. در صورت نیاز به چراغ قوه، می توانید به راحتی تراشه LED دوچرخه را برداشته و از آن به عنوان چراغ قوه دستی استفاده کنید.

 

دلایل مختلفی برای حمل چراغ قوه بر روی دوچرخه وجود دارد. واضح ترین آن برای ایمنی است. در تابستان، خیلی از افراد برای استفاده از دمای معتدل تر، عصر ها اقدام به دوچرخه سواری می کنند و در حالیکه احساس می شود زمان زیادی از روشنایی روز مانده است، هوا به سرعت تاریک می شود. مشعل LED روشن همراه مناسبی برای سواری شما است. مشعل LED دارای اندازه جمع و جور ، نور روشن و عمر باتری طولانی است.

 

اگر به کمک احتیاج دارید ، یک چراغ ضربه ای (استروب لایت) می تواند آن را فرا بخواند. در حالی که ممکن است تصور کنید احتمال آسیب یا خطری در دوچرخه شما نادر است، فقط یک چاله نیاز است تا دوچرخه آسیب ناپذیر شما را خراب کند، یا حتی یک خرابی جزئی باعث شود که شما برای رانندگی به خانه بیش از حد آسیب دیده باشید. یک چراغ استروب چیزی است که به رهگذران پیام می دهد و می تواند منجر به نجات دوچرخه سوار شود. از بسیاری از چراغ های استروب می توان به عنوان یک چراغ قوه معمولی استفاده کرد و در صورت لزوم آن را به استروب تبدیل کرد.

 

 

کدام چراغ بهترین نوع نور را ایجاد می کند؟

 

چراغ قوه LED انتخاب خوبی برای دوچرخه سوار است. عمر باتری نور LED فوق العاده است و نور روشن و روشنایی ای که چراغ قوه LED ساطع می کند یک ویژگی ایمنی فوق العاده است، به ویژه در شرایط مه آلود. اگر اغلب اوایل صبح یا اواخر شب بیرون می روید یا در مواقعی که هوا غیرقابل پیش بینی است، نور قوی مانند مشعل LED یک انتخاب ایمنی است.

 

باتری های یک چراغ قوه LED و همچنین لامپ آن، مدت زمان بسیار طولانی، اغلب هزاران ساعت دوام می آورند. این را با چراغ قوه های معمولی مقایسه کنید و می توانید مزایای چراغ قوه LED را مشاهده کنید. همچنین، یک چراغ قوه LED به تدریج قدرت خود را در یک دوره زمانی از دست می دهد، در حالی که یک چراغ قوه سنتی یک بار کار می کند و دفعه بعد، آن را از دست می دهد. از آنجا که بعید است هر بار که دوچرخه سواری می کنید از چراغ قوه خود استفاده کنید، مهم این است که یک چراغ قوه با عمر بالا داشته باشید. اگر لامپ سنتی دارید، حمل باتری اضافی و حتی لامپ اضافی ممکن است ضروری باشد، اما با چراغ قوه LED، تنها چیزی که نیاز دارید چراغ قوه است. به راحتی می توانید یک چراغ قوه LED کوچک را پیدا کنید که در کف دست شما قرار گیرد.